Математика, 28 квітня
ТЕМА: Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною.
1. Уважно переглянь відеоурок та попрацюй в зошиті.
(с.154-155 підручника)
2. Повтори нове правило та запам'ятай.
ПРАВИЛО.
Щоб знайти число за його частиною, потрібно величину частини помножити на знаменник дробу.
3. Попрацюй у зошиті.
- Приклади: с. 154, №1016, с. 155, №1020, (ІІ стовпчик).
Зразок запису прикладів у зошиті:
- Задачі з коротким записом: с.155, №1017, №1021.
ТЕМА: Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа.
1. Уважно переглянь відеоурок та зверни увагу на правильний запис прикладів з іменованими числами.
2. Попрацюй в зошиті.
- Приклади: с. 152, №1004 (І стовпчик), №1005.
Зразок запису прикладів:
- Задачі: с.152, №1006, с.153, №1011.
Математика, 24 квітня
ТЕМА: Порівняння частин. Знаходження частини від цілого.
1. Зверни увагу на правила та запам'ятай.
3. Розв'яжи задачу (запиши розв'язання задачі в зошит).
У музичному конкурсі брали участь 90 учнів.
усіх учасників
були учнями початкових класів. Скільки хлопчиків і скільки дівчаток із початкових класів брало участь у конкурсі, якщо їх було порівну?
4. Додаткове завдання (розв'язати задачі з коротким записом) с. 148-151, №979, №998, №1003.
Математика, 21 квітня
ТЕМА: Знаходження частини від цілого. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
1. Уважно переглянь експрес-урок та попрацюй в зошиті.
Математика, 17 квітня
ТЕМА: Утворення і запис частин. Визначення частин у цілому.
1. Розглянь уважно як утворити, записати та визначити частини у цілому.
Математика, 15 квітня
ТЕМА: Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу.
1. Уважно переглянь відеоурок та попрацюй в зошиті
2. Зверни увагу та запам'ятай.
Математика, 10 квітня
ТЕМА: Готуємось до контрольної роботи.
Математика, 8 квітня
ТЕМА: Знаходження значень числових виразів. Порядок виконання дій у виразах.
1. Уважно переглянь відеоурок та попрацюй в зошиті
(перейди за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=hljv1T_trJ8
2. Приклади на закріплення (підручник)
с. 140, №941 (в зошит)
Математика, 3 квітня
Математика, 1 квітня
ТЕМА: Порівняння частин. Знаходження частини від цілого.
1. Зверни увагу на правила та запам'ятай.
Подумай, як слід міркувати, порівнюючи частини. Порівняй частини.

Виконай в зошиті №985, с.149, №995, с.150.
2. Розглянь зразки виконання завдань.
Виконай в зошиті №1002, с.151.
У музичному конкурсі брали участь 90 учнів.
усіх учасниківбули учнями початкових класів. Скільки хлопчиків і скільки дівчаток із початкових класів брало участь у конкурсі, якщо їх було порівну?
4. Додаткове завдання (розв'язати задачі з коротким записом) с. 148-151, №979, №998, №1003.
Математика, 21 квітня
ТЕМА: Знаходження частини від цілого. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
1. Уважно переглянь експрес-урок та попрацюй в зошиті.
Математика, 17 квітня
ТЕМА: Утворення і запис частин. Визначення частин у цілому.
1. Розглянь уважно як утворити, записати та визначити частини у цілому.
Запам'ятай!
Чисельник показує скільки частин взяли,
а знаменник - на скільки рівних частин поділили ціле.
2. Попрацюй у зошиті.
3. Знаходження частини від цілого.
Запам'ятай!
Щоб знайти частину від цілого, треба величину цілого розділити на кількість рівних частин у ньому.
Завдання в підручнику: с. 144-145, № 961, №962, №963 в зошит, інші номери усно.
4. Повтори правила та запам'ятай!!!
Математика, 15 квітня
ТЕМА: Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу.
1. Уважно переглянь відеоурок та попрацюй в зошиті
3. Попрацюй з підручником.
с. 143, №954, 955, 956 (в зошит за бажанням)
4. Пригадай, що ти вивчив на уроці (усно).
1) Що називають дробом?
2) З чого складається дріб?
3) Що означає чисельник?
4) Що означає знаменник?
5) Що означає риска дробу?
Математика, 10 квітня
ТЕМА: Готуємось до контрольної роботи.
1. Розв’язати
задачу.
3 альбоми коштують 72 грн. Скільки коштують 4 таких альбоми?
2. Розв’язати приклади.
90
: 5 + 72 : 9 314-42: 3 38:2•4
615-180:9 72: 3-19 75:3•2
3. Розв’язати рівняння.
40
+ х = 500 х - 30 = 470
Математика, 8 квітня
ТЕМА: Знаходження значень числових виразів. Порядок виконання дій у виразах.
1. Уважно переглянь відеоурок та попрацюй в зошиті
(перейди за посиланням)
https://www.youtube.com/watch?v=hljv1T_trJ8
2. Приклади на закріплення (підручник)
с. 140, №941 (в зошит)
Математика, 3 квітня
1. Завдання в підручнику:
с.135, №894, 895 (усно)
с. 135, №896, 902 (приклади в зошит)
с. 135, №897 (за бажанням)
Математика, 1 квітня
1. Повторити таблиці множення та ділення.
2. Виконати завдання за посиланням:
3. Завдання в підручнику:
с.134, №886,888 (усно)
с. 134-135, №885, 887, 892(приклади в зошит)
с. 134, 889, 893 (задачі в зошит)





























Немає коментарів:
Дописати коментар