середа, 1 квітня 2020 р.


Математика, 28 квітня


ТЕМА:  Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною

1. Уважно переглянь відеоурок та попрацюй в зошиті.
(с.154-155 підручника)

2. Повтори нове правило та запам'ятай.


ПРАВИЛО.

        Щоб знайти число за його частиною, потрібно величину частини помножити на знаменник дробу.

3. Попрацюй у зошиті.

  • Приклади: с. 154, №1016, с. 155, №1020, (ІІ стовпчик).

Зразок запису прикладів у зошиті: 

  • Задачі з коротким записом: с.155, №1017, №1021.
Зразок короткого запису задачі в зошиті:




Математика, 27 квітня


ТЕМА:  Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа. 

1. Уважно переглянь відеоурок та зверни увагу на правильний запис прикладів з іменованими числами.

2. Попрацюй в зошиті.
  • Приклади: с. 152, №1004 (І стовпчик), №1005.

Зразок запису прикладів: 
  • Задачі: с.152, №1006, с.153, №1011.
Зразок короткого запису задач:
Математика, 24 квітня

ТЕМА:  Порівняння частин. Знаходження частини від цілого. 

1. Зверни увагу на правила та запам'ятай.


Подумай, як слід міркувати, порівнюючи частини. Порівняй частини.
Частини величини
Виконай в зошиті №985, с.149, №995, с.150.
2. Розглянь зразки виконання завдань.

Виконай в зошиті №1002, с.151.

3. Розв'яжи задачу (запиши розв'язання задачі в зошит).
У музичному конкурсі брали участь 90 учнів. Частини величини усіх учасників
були учнями початкових класів.  Скільки хлопчиків і скільки дівчаток із початкових класів брало участь у конкурсі, якщо їх було порівну?
Частини величини
4. Додаткове завдання (розв'язати задачі з коротким записом)  с. 148-151, №979, №998, №1003.



Математика, 21 квітня


ТЕМА:  Знаходження частини від цілого. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.


1. Уважно переглянь експрес-урок та попрацюй в зошиті.




Математика, 17 квітня


ТЕМА: Утворення і запис частин. Визначення частин у цілому. 

1. Розглянь уважно як утворити, записати та визначити частини у цілому.







Запам'ятай!
Чисельник показує скільки частин взяли

а знаменник - на скільки рівних частин поділили ціле.

2. Попрацюй у зошиті.

 
3. Знаходження частини від цілого.





 Запам'ятай!
Щоб знайти частину від цілого, треба величину цілого розділити на кількість рівних частин у ньому.





Завдання в підручнику: с. 144-145, № 961, №962, №963 в зошит, інші номери усно.

4. Повтори правила та запам'ятай!!!





Математика, 15 квітня


ТЕМА: Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. 


1. Уважно переглянь відеоурок та попрацюй в зошиті 


2. Зверни увагу та запам'ятай.




3. Попрацюй з підручником.

с. 143, №954, 955, 956 (в зошит за бажанням)

4. Пригадай, що ти вивчив на уроці (усно).

1) Що називають дробом?
2) З чого складається дріб?
3) Що означає чисельник?
4) Що означає знаменник?
5) Що означає риска дробу?


Математика, 10 квітня

ТЕМА: Готуємось до контрольної роботи.


1. Розв’язати задачу.

3 альбоми коштують 72 грн. Скільки коштують 4 таких альбоми?

 2. Розв’язати приклади.

  90 : 5 + 72 : 9       314-42: 3                      38:24
  615-180:9             72: 3-19                        75:32

  3. Розв’язати рівняння.

40 + х = 500                      х - 30 = 470


Математика, 8 квітня

ТЕМА: Знаходження значень числових виразів. Порядок виконання дій у виразах.

1. Уважно переглянь відеоурок та попрацюй в зошиті 
(перейди за посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=hljv1T_trJ8

2. Приклади на закріплення (підручник)

с. 140, №941 (в зошит)



Математика, 3 квітня


1. Завдання в підручнику:


с.135, №894, 895 (усно)

с. 135, №896, 902 (приклади в зошит)

с. 135, №897 (за бажанням)


Математика, 1 квітня


1. Повторити таблиці множення та ділення.


2. Виконати завдання за посиланням:









3. Завдання в підручнику:



с.134, №886,888 (усно)
с. 134-135, №885, 887, 892(приклади в зошит)

с. 134, 889, 893 (задачі в зошит)

Немає коментарів:

Дописати коментар