ТЕМА: Організм людини. Дихальна система.
(с.153-155)
1. Уважно переглянь відео.
Дихальна система людини
Як працюють легені
2. Перевір себе. Пройди тест.Природознавство, 17 квітня
ТЕМА: Організм людини. Травна система.
(с.149-150)
1. Уважно переглянь відео.
Травна система людини.
2. Перевір себе (усно):
1) Для чого людині потрібні поживні речовини?
2) Як побудована травна система?
3) Які зміни відбуваються з їжею в органах травлення?
ТЕМА: Організм людини. Опорно-рухова система.(с.144-148)
1. Уважно переглянь відео.
Опорно-рухова система людини.
Постава людини.
2. Перевір себе (усно):
1) З яких частин складається скелет людини?
2) Яке значення має скелет в організмі людини?
3) Яке значення для людини мають м'язи?
4) З чого складається опорно-рухова система?
5) Як постава впливає на здоров'я людини?
6) Що ти робиш, щоб мати правильну поставу?
Природознавство, 9-10 квітня
ТЕМА: Організм людини. Нервова система.
(с.142-144)
1. Уважно переглянь відео.
2. Попрацюй з підручником.
- с.142, уважно розглянь малюнок 115
- с.143, уважно розглянь малюнок 116
3. Перевір себе (усно):
1) Чому людина належить до живої природи?
2) Наведи приклади органів людини. Яку роботу вони виконують?
3) Що таке система органів? Наведи приклади.
4) Яка система керує діяльністю організму?
Природознавство, 3 квітня
1. Готуємось до контрольної роботи та працюємо в зошиті.
ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ
(Тварини)
За кожне правильно
виконане завдання 1 – 3 учень отримує 1 бал.
1. Шість кінцівок, голову,
груди і черевце мають …
А риби.
Б птахи.
В
комахи.
2. Своїх малят вигодовують
молоком …
А
плазуни.
Б
звірі.
В
земноводні.
3. Першою ланкою в ланцюгу
живлення завжди є …
А
рослиноїдні тварини
Б хижі тварини
В
рослини
За кожне правильно
виконане завдання 4 – 6 учень отримує 2 бали.
4. Встанови відповідність
між назвою тварини і групою, до якої вона належить.
Муха
– птахи
Вовк –
комаха
Лелека
– звірі
5. Встанови послідовність
зміни періодів в житті звірів упродовж року.
Поліпшення молодняком
рідної домівки
Підготовка укриття для
майбутніх малят
Навчання малят уникати
небезпеки та здобувати їжу
Народження малят
Вигодовування малят
молоком
Вихід малят на
прогулянки поблизу своїх укриттів
6. Допиши речення.
Наукова праця, що містить
списки рослин і тварин, яким загрожує небезпека зникнення – це … .
За правильно виконане
завдання 7 учень отримує 3 бали.
7. Запиши, у чому полягає
роль бактерій.
Природознавство, 2 квітня
ТЕМА: Державні заповідники. Ботанічні сади.
1. Переглянути відео.
Заповідні території України.
Ботанічний сад, м. Київ
2. Опрацюй с.134-141 підручника.
3. Перевір себе (усно)
1)Оберіть
правильну відповідь.
Заповідники
потрібні для:
а)
заготівлі дерев, квітів; б)
наукових досліджень;
в)
відпочинку людей; г) збереження рідкісних та зникаючих видів тварин.
2)Які
заповідники створено в Україні?
3)Як ви вважаєте, де краще живеться тваринам — у зоопарку чи в заповіднику? Чому?
4)Що таке ботанічний сад?
5)Які рослини ми можемо там побачити?
6)Чому необхідно оберігати природу?
4. Творче завдання (коротко запиши в зошит)
З’ясуй, які заповідні території знаходяться в Кіровоградській області?
Немає коментарів:
Дописати коментар